WATEVER

Monday, June 11, 2012

HEARTLESS~~

Well~

Dlm pencintaan bak kata orang perasaan itu tak boleh dipaksa~even so u try so hard 2 love somebody but in the end u juz wasting ur time~im not a cruel women..mayb sbb2 ttentu its hard for me 2 love somebody expect my familys....masalahnya sy takde rasa bdebar, excited pun kosong je...mayb sy selesa hidup seorang~weird isnt it?

I Pray that 1 hari nanti sy jumpa seseorang yg betul2 boleh mbuatkan sy rasa i need that person forever..but for this moment i love 2 be alone~

*cukuplah dengan si cendawanpink, my frens dan my familys itu dah mlengkapi hidupku :)

4 comments:

cendawanpink said...

apuuuuuuu..kasih mai kitai..hahaa.. :D

Elsie coolzzzz said...

ba alif ba ya!!!!!!!!!!!! hahahahahahahaha!!

Prince of Noob said...

hai cute... i follow u - Noob

Elsie coolzzzz said...

sure :)