WATEVER

Sunday, October 7, 2012

ARRRGHHHHHH

ERMMMMM~~

Sesiapa penah rasa marah & menyampah sampai rasa darah naik ke otak???~~ermmmmm itu dah namanya kritikal jgn sampai mninggal sudah! haha

Well...aku ni jarang membenci orang tapi kalau sy dah benci sampai suara orang tu sy tak boleh dengar..ini bukan saya saje2 buat cita..tapi sy dgr je suara org tu sy boleh rasa darah sy mgalir dgn laju (s'umpana mcm air deras) ke dalam otak..mulala sy rasa pening2, mulut jd muncung dan kening aku sambung hahahaha (nak brubah GOKU tu)..kritikalkan bunyinya???

Yang peliknya..sy tak benci muka dia pun...hanya suara je..(APAKAH??)..Saya tak kesah pandang muka dia dan kalau dia dalam silence mode sy boleh terima..tapi once dia bsuara..mula emosi aku berubah..drpd good mood aku jadi nak MARAH!! huhuhu inilah k'adaan aku kat tempat kerja skrg ni....

Kalau aku masih di zaman sekolah..aku rasa dah lama aku hentak kepala dia dengan kerusi or meja.. senang cita dia bckp je..aku belasah!! (PSYCO NI) hahahaha..

Camanela aku nak idup dgn kadaan peaceful??? haizzzzzzz makin tua la muka aku gni....


ARGGGHHHHH KAMEHAMEHAAAAAAAA

No comments: