WATEVER

Sunday, July 14, 2013

BLIND DATE~

ELLO ALLS~

Lama saya tak hudatep solilah~~gua busy maklumkan gua kan anak tauke INDAH WATER..Banyak penyedupan Najis2 di sekitar Putrajaya ni perlu diuruskan maklumlah org2 putrajaya mostly sihat2 berlaka~taik banyak katakan~

Di Bulan yang Mulia ini gua mahu bagi nasihat sikit~

KEBURUKAN BLIND DATE~ini alkisah kawan2 aku yang sadis/misery~~

Mmg seronok bila dalam chat room u meet someone that u like~seronok melayan.. dengar pula sora yang awwwwwww basah2 gtu~teruslah imagine muka dia mcm BRAD PITT~~OH PLEASE~HOW COULD U BELIEVE THAT??

Pendekkan cerita~
Pada satu hari~~~~~

Berjumpalah Bunga ini dengan si Kumbang "Encem ni" sebelum bjumpa kata si bunga kepada KUMBANG~"baby... ingat taw pakai baju warna pink letak bunga kat tepi supaya senang sayang cam nanti ye~" kata kumbang "For baby pasu bunga aku junjung " KATANYA~~ oh LOVE IS BLIND ~

Bertemulah dorang di tempat ~tutttt tuttt tuttt (dirahsiakan)

Si bunga dah stanby selama 2 jam menunggu kumbang encem ni punyalah bunga melawa bagai~~beli baju baru..spray perfume..dengan harapan bagai~

Akhirnya~~

Muncullahh kumbang encem ni~(dalam hati wahhh encem jugak dia je ni~~rupanyaaa~LAAA SILAP ORG RUPANYA~~~)

Dengan TIBA2 (Lagu tema belakang "KUCH KUCH HOTA HAI")
Bunga : *EXCITED sambil menoleh *slow motion (OHHH godd i saw him~~ermmmmm WAIT A MINUTE~kenapa mcm BERUK PITT =_=,")

So dengan tpaksannya si bunga tpaksa bertemu dengan si kumbang..si kumbang pula bawa member masa tu~~OK fine with that~~dia bukan saja gelap mcm jalan tar takde gigi pulak tu~~(CAMANE TU KAWAN2??) plus member dia JULING pulak tu (CAMANEEEE LAGI TU KAWAN2) SEDIH JUGA AKU MGENANGKAN SEKAWAN NI~~SOB SOB SOB







Kalo akulah SI BUNGA mmg dah gelakkkkk mcm puaka "KORANG BDUA BOLEH MASUK RAJA LAWAKLA..TAK YAH CKP...BDIRI PUN DAH CUKUP!"~ dengan tiba2 ada petir pulak panah aku di shopping complek..TULAH SGT (Merepak dah aku ni)

Akhirnyakan cita~(saya tak yah cita pun takpa korang taw endingnya~)

My friend end up gtahu dia ada hal (MASA TULAH MCM2 HAL... MOTIF)...

SO the moral of the story~Dont do blind date..mintak dia antar gambar sbanyak mungkin...video call ke~TOL TAK? haha


-END-

2 comments:

Hustler said...

Hahahaha... demn....

Anonymous said...

hahahahaha..aku sudah tau ko aplikasi citer ni dari siapa?cissssssss