WATEVER

Tuesday, February 11, 2014

KAKI KPOP

HAI KEKAWAN SEMUA~

Lamakan aku tak hupdatekan~ maklumla gua busy sgt sgt sgt~
ni pun aku sempat nak menaip~entry g vietnam-Christmas-CNY pun tak penah siap hahaha~biarla ada masa aku letak tak pun taun depan jerla bak kata si cendawanpink~

Okeh~ni bukan ape eh aku tak kesah korang kaki KPOP..well sy minat kpop since 2006 lagi..neok cita korea since 2001 lagi..so bg aku KPOP ni da basi dah lebih 1 dekad kot~..bukan blagak eh semua~HAKIKAT hahaha

Aku tak paham sebernanya~ aku dah kenal pasal cita2 korea ni dah 13 taun kot~takde pulak aku myibuk nak belajar bahasa dorang wlupun kadang2 aku paham apa yg dorang sebutkan..yg peliknya budak2 sekarang ni..tak kira budak eh..org tua pun duk sibuk pasal korea~ sana korea situ korea..

Belajar tulisan korea pun ada.. yang sy dapat tahu belajar sendiri pun hado~~walau weiiiii nangggg hebat kitak~hahaha sy ni bukan dengki tapi bila kenang korang mcm ni..lawak pun hado..takpelah belajarla smpai pandai dan dpt sijil K smoga bjaya~..

Haku ni bukan tak nak belajar..gurisan cina aku pun tak betol lagi ni nak myibuk gurisan korea.. PLEASELAAA~ I HAV A LOT OF THING 2 DO.. baik aku belajar bahasa melayu dripada buat keja bodoh dan memeningkan hotak haku~

kepada kaki KPOP kalau Obses about korea pergilah korea sendiri jalan smpai puas..tak balik pun tak apo~~


*Moral of the story "SAYANGILAH BAHASA KITA!" hahahahahahaha :P



HEYYYY EVERBODY OPS OPS OPS OPS "I LOVE B'SA MALAYSIA"









No comments: